Se actualizeaza datele

Cum comand

https://www.duar.ro/web/confidentialitate/


Alegerea produsului

Folosind meniul din stânga, navigați prin categoriile de produse. Odată ce ați găsit un produs care se potrivește dorințelor dvs., apăsați pe butonul Adaugă în coș.
Puteti continua cumparaurile sau sa vizualizati cosul
Daca alegeti sa vizualizati cosul, o sa ajunget pe pagina cos de cumparaturi
Coșul de cumpărături

La adăugarea produselor în coș, veți putea alege daca veți fi direcționat automat în pagina coșului de cumpărături sau continuați cumpărăturile. În coșul de cumpărături aveți posibilitatea să revedeți lista produselor, să actualizați cantitatea sau să renunțați la unul sau mai multe produse.
Pentru a mai adăuga produse în coș, puteți să navigați din nou prin categoriile de produse, folosind meniul din stânga.

Trebuie să vă logați într-un cont existent sau să completați un formular simplu pentru crearea unui cont de client nou. În calitate de client nou, vă rugăm să completați cel puțin o adresa din meniul contul meu - adrese.
Veți primi imediat un email cu un mesaj si un link unde vă puteți seta parola pentru prima dată.
După setatea parolei minim 8 caractere (vă recomandăm litere mari, mici si cifre plus caractere @#$...) vă puteți loga și in meniul contul meu aveți detaliile contului dvs.
În interiorul contului puteți stoca si modifica oricând informațiile de contact, toate adresele de facturare și de livrare utile pentru plasarea comenzilor, atât personale cât și ale companiilor pe care le-ați înregistrat în contul dvs.
Tot aici vei regăsi actualizate istoricul și statusul comenzilor derulate sau în curs de derulare, punctele cadou pe care le aveți.
Daca aveți deja un cont existent dar nu sunteți autentificat puteți face asta direct pe pagina de Finalizare a comenzii
Daca nu aveți un cont înca, puteți continua cu completarea formularului de comandă și vi se va genera un cont automat

Vă rugăm să selectați o adresa de livrare și una de facturare, modalitatea de plată, observații suplimentare (dacă este cazul), cod promoțional (dacă este cazul), puncte cadou (dacă este cazul) și apasați pe Pasul urmator.

Livrarea
LIVRAREA – direct la tine acasă, sigur si rapid
Comenziile efectuate pe www.duar.ro sunt livrate direct la domiciliul clientului oriunde în România.
Transportul produselor comandate se face în țară prin firmele de curierat Cargus , DPD, Dragon Star Curier, Nemo Expres, Fan Courier și Pall-Ex.
duar.ro – are toate produsele pe stoc sau în depozitele partenerilor și în minim 24 de ore de la confirmarea telefonică produsul ales e aproape la tine:
- livrarea comenzilor se realizează după confirmarea plății de către sistemul bancar;
Costul transportului se calculează în funcție e greutatea produselor comandate și se pot consulta pe pagina de “Finalizare comanda”, costul minim de transport este de 17.00 Lei inclus TVA.
Termenul estimativ de livrare este între 24 și 120 de ore în funcție de localitate și furnizorul de servicii de curierat care deserveste zona dvs.

VERIFICĂ – unde e coletul în timp real
Acum poți verifica în timp real unde este coletul tău.

Regulament privind serviciul de retur
Renunțarea la cumpărare reprezintă un serviciu oferit clienților SC CidEcho SRL societate comercială cu răspundere limitată, organizată potrivit legii române, cu sediul Făurești, jud.Maramureș, str. Principală, nr 170A, înregistrată la Registrul Comertului cu nr. J24/434/2007, număr de înregistrare fiscală RO21227317.
Prin acest serviciu, clienții CidEcho pot returna în termen de 14 zile calendaristice produsele cumpărate de pe www.duar.ro, conform Termenilor și Condițiilor de retur prevăzute în prezentul Regulament în condițiile în care produsul NU a fost utilizat.
Acest serviciu nu afectează dreptul de retragere prevăzut de O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, pentru contractele încheiate la distanță sau contractele încheiate în afara spațiilor comerciale SC CIDECHO SRL.
Clienții care renunță la cumpărare, solicitând returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptându-l în integralitate.
Clienții SC CidEcho SRL sunt beneficiarii direcți ai acestui serviciu.
Aceștia sunt persoane fizice care au achiziționat produse de pe www duar.ro, fiind titularii facturii sau ai bonului fiscal CidEcho.

Produsele cumpărate de pe www duar.ro pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice:
- prin completarea Formularului de Retur afișat pe site la secțiunea Suport Clienți accesibil din contul de utilizator al site-ului www duar.ro, în cont “Cereri returnare”
- declarație neechivocă în care cumpărătorul își exprimă decizia de retragere din contract, a cărei primire va fi confirmată (hârtie, mail sau fax).
Termenul de 14 zile calendaristice se calculează:
- de la data livrării produsului în cazul în care produsul a fost achizitionat de pe www.duar.ro; în cazul unei comenzi care conține mai multe produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data livrării ultimului produs din comandă.
Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a fi nevoit să justifice decizia și fără a suporta alte costuri.
In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
Purtați răspunderea pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă în urma verificării conformității, proprietatilor și funcționalității produselor se dovedește că această devalorizare a fost cauzată de manipularea necorespunzătoare, utilizării necorespunzătoare, de către dvs.
Condițiile referitoare la produsul returnat
Se recomandă ca produsul returnat să fie în aceeași stare în care a fost cumpărat sau livrat:
- Să aibă toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare și certificate de garanție;
- Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si/sau transport. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
- In cazul în care produsul returnat a beneficiat de oferta “Transport gratuit”, clientul poate returna produsul după ce a respectat procedura de retur (vezi formular), dar va suporta costurile transportului dus-întors.
- In cazul unui retur al unui produs care îndeplinește condiițile de retur, SC CidEcho SRL va returna în cel mai scurt timp valoarea produselor returnate, costurile de transport dus-întors fiind suportate de către cumpărător.

Produse care nu sunt acceptate la retur
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare (ex.: ulei motor, ulei amestec);
- produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca și defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului).
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, intervenții,improvizații, elemente lipsă, urme de folosire/depozitare neconformă și/sau intervenții neautorizate,etc.
- produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a cărei furnizare a fost nevoie de plata în avans;
- acumulatorii, becurile obișnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originală);
- dacă au fost achiziționate mai multe produse din același model, se acceptă retur doar dacă unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
- In cazul în care se returnează un produs dintr-un pachet promoțional se va returna diferența dintre prețul de bază și cel promoțional al produsului returnat.


- Consumatorul informează SC CidEcho SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea Formularului de Retur disponibil pe site www.duar.ro.
- O persoana desemnată din cadrul companiei noastre va demara procedurile de ridicare a produsului/produselor de la adresa de unde a fost expediat coletul.
Pentru produsele pentru care solicitarea de retur s-a făcut prin Formularul de Retur de pe site,
Comunicarea cu clientul se va face în scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda inițială. Suma aferentă returului se va returna prin transfer în cont bancar, atunci când clientul a plătit prin ordin de plată, prin transfer sau în numerar, într-unul dintre magazinele SC CidEcho SRL, la alegerea clientului.
Pentru produsele returnate în magazin sunt necesari următorii pași:
Clientul predă produsul în magazin cu toate componentele, accesoriile, inclusiv manuale și certificate de garanție, obligatoriu însoțit de factură/ bon fiscal și de dovada plății, în baza unui proces verbal de predare primire.
SC CidEcho SRL va face o evaluare a stării produsului, inclusiv în ceea ce privește componentele și accesoriile acestuia. Evaluarea produsului predat în magazin se va face în service-ul autorizat de către personalul autorizat.
SC CidEcho SRL va emite o factură de stornare cu valoarea rezultată în urma evaluării și va rambursa clientului suma respectivă de bani.
Suma aferenta returului, care figurează în factura fiscală de stornare, îi va fi rambursată clientului prin aceeași metodă de plată. In cazul în care clientul a achitat numerar sau cu bonuri cadou, suma îi va fi rambursată în numerar, atunci când returul se face în magazin, în limita plafonului maximal stabilit prin lege, 10.000 lei în cazul persoanelor fizice, (măsuri pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări și plăți în numerar” din Legea nr.70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări și plăți în numerar și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată).
In cazul în care plata comenzii s-a facut cu un card bancar, rambursarea se va face prin aceeași metodă de plată în cel mult 14 zile de la data la care SC CidEcho SRL intră în posesia produsului returnat și este evaluat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul în care SC CidEcho este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.
In situația returului în magazin, dacă clientul optează pentru înlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vânzare, clientului i se va rambursa doar diferența dintre valoarea returului și prețul noului produs (sau, după caz, va achita diferența de bani). In cazul unui retur în magazin cu o valoare ce depășește plafonul maximal pentru plățile în numerar, plata se va face tot prin transfer bancar.


In cazul returului efectuat în magazin, suma aferentă acestuia va fi restituită pe loc, în limita plafonului maximal al plăților în numerar și în limita numerarului disponibil în casierie în ziua returului.
Termenul se poate prelungi în cazul lipsei de lichidități, caz în care cumpărătorul va fi informat și, cu acordul acestuia, se va stabili o nouă dată de rambursare a sumei aferentă returului.
Excepție fac restituirile prin virament bancar, caz în care se va face în cel mult 7 zile de la data la care SC CidEcho SRL intră în posesia produsului returnat și este evaluat dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul în care SC CidEcho SRL este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.
Rambursarea sumelor pentru returul online se va face în cel mult 7 zile de la data la care SC CidEcho SRL intră în posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul în care SC CidEcho SRL este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.
Ziua în care consumatorul își exercită dreptul de retragere din contract nu se va lua în seamă la calculul termenului, iar în cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, SC CidEcho SRL va prelungi termenul în mod corespunzător.


In cazul în care nu există neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații SC CidEcho SRL vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanța). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria și nr. CI, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. In cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.

SC CidEcho SRL poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunța la cumpărare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restricțiilor privind vânzarea de produse sau servicii.


În conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului şi Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, declarăm că produsul livrat corespunde documentaţiei de execuţie a producătorului şi/sau declaraţiei de conformitate a produsului şi suntem răspunzători pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul livrării produselor.
Termenul de garanţie asigurat de către vânzător pentru un produs este de 1 an sau egal cu termenul de garanţie acordat de producatorul acelui produs, oricare dintre aceste perioade este mai lungă. Termenul de garanţie al produselor se consideră de la data menţionată în prezentul certificat precum şi în factura fiscală care atestă vânzarea.
Răspunderea vânzătorului pentru lipsa conformitaţii produselor este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 24 luni de la livrarea produselor, dată menționată în prezentul certificat precum şi în factura fiscală care atestă vânzarea.
Durata medie de utilizare a produsului este de 5 ani, timp în care se asigură piese de schimb în postgaranţie.
Garanţia este valabilă doar pe teritoriul naţional cu excepţia acelor produse care beneficiază de garanţie internatională aşa cum este stabilit de producător.
Condiţii de acordare a Garanţiei şi Conformităţii
Serviciile de service în cadrul perioadei de garanţie sunt asigurate la sediul vânzătorului sau la service-urile partenere (acolo unde este cazul).
Garanţia se acordă la prezentarea produsului împreună cu prezentul certificat, factură fiscală care atestă achiziţionarea bunului, ambalajul original şi întreaga documentaţie aferentă.
Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre apariţia lipsei de conformitate a produsului (a defectului) în termen de maxim 2 luni de la data constatării acesteia.
Până la proba contrară, orice lipsă de conformitate (defect) apărut în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la data livarii, cu exceptia cazurilor în care prezumtia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
Vânzătorul este obligat să livreze consumatorului produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare.
Se consideră că produsele sunt în conformitate cu contractul de vanzare-cumparare dacă:
- corespund descrierii făcute de vânzător şi au aceleasi calitaţi ca şi produsele pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau model;
- corespund oricărui scop specific solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului şi acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare;
- corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelaşi tip;
- fiind de același tip, prezintă parametri de calitate şi performante normale, la care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura produsului şi declaraţiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.
Cumpărătorul are dreptul să ceară fie repararea produsului, fie înlocuirea acestuia, fie reducerea corespunzătoare a prețului ori rezoluțiunea contractului, în conditiile legii şi ale prezentului certificat.
Orice reparare sau înlocuire a produsului în perioada de garanţie va fi rezolvată într-o periodă rezonabilă de timp, de maxim 30 zile.
Consumatorul poate solicita o reducere de preţ sau rezoluţiunea contractului dacă agentul economic nu poate nici repara şi nici inlocui produsul, dacă nu poate efectua remedierea intr-o perioadă rezonabilă de timp sau dacă nu a realizat repararea fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.
Perioada de nefuncţionare datorată lipsei de conformitate a produsului prelungeste în mod corespunzător termenul de conformitate; în acest sens se va face menţiune în prezentul certificat.
În cazul înlocuirii unui echipamant sau unei piese, piesa noua devine proprietatea beneficiarului, iar piesa defectă trece în proprietatea vânzătorului.

Limitări şi excluderi ale Garanţiei şi Conformitaţii
Vânzătorul poate refuza repararea sau înlocuirea produsului neconform conform opțiunii consumatorului dacă acesta este imposibilă sau disproporționată în comparaţie cu soluții alternative care sunt disponibile ţinând cont de valoarea produsului fără defect sau de importanţa lipsei de conformitate şi dacă ar putea fi realizată o reparaţie alternativă fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.
Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluțiunea contractului dacă lipsa conformității este minoră.
Dacă vanzătorul nu constată existenţa unui defect pentru care se angajează răspunderea acestuia, rezultă că situaţia este o solicitare nejustificată de acordare a garanţiei, pentru care poate cere Cumpărătorului plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului conform tarifelor de consultantă /oră.
Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate işi are originea în materialele furnizate de consumator.
Produsele consumabile şi accesoriile nu beneficiază de garanţie – vă rugăm să verificaţi bună funcționare a acestora în momentul achiziţionării
Garanţia nu va fi acordată în cazul în care se constată că nu au fost respectate instrucţiunile de instalare, punere în functiune, utilizare, întreţinere, manipulare, transport şi depozitare ale produsului astfel cum sunt prezentate în documentaţia însoțitoare şi cum au fost prezentate la predarea produsului.
Problemele de natură software nu fac obiectul garanţiei, rezolvarea acestora presupunând achitarea de către client a tarifelor de service în vigoare.
Nu răspundem de eventualele incompatibilităţi dintre sistemele sau subansamblele livrate de noi şi produsele altor firme.
Nu se acordă garanţie pentru defectele generate de socuri mecanice sau de fluctuaţii/vârfuri de tensiune, lipsa împământării, utilizarea sau expunerea în condiţii de mediu improprii (alimentare la tensiune necorespunzătoare, umezeală excesiva, lichide, praf, temperaturi necorespunzătoare, etc.)
Garanţia nu acoperă cazul în care apar daune rezultate din transport defectuos ( cu excepția cazului în care acesta este efectuat de firma noastră), accidente, trăznet, inundaţie, foc etc.
Garanţia se pierde în cazul în care produsul prezintă intervenţii din partea unor persoane neautorizate de vanzător
Garanţia se pierde dacă tipul sau seria de pe produs au fost modificate, șterse, înlocuite sau au fost făcute ilizibile.
Pachetele software beneficiază de garanţie numai în ceea ce priveşte integritatea programelor pe mediul de stocare. Eventualele defecte ale acestora se semnalează în maxim 30 zile de la livrare.
Garanţia nu acoperă în nici o situaţie eventualele pierderi de informaţii datorate defectării produselor, iar furnizorul nu răspunde pentru nici un prejudiciu cauzat de o astfel de pierdere. În acest sens se recomandă cumpărătorilor să beneficieze de un sistem de salvare periodică a programelor sau datelor importante. Inainte de a vă prezenta la punctul autorizat de service, efectuați copii de siguranţă ale datelor personale. Integritatea datelor nu este asigurată prin condiţiile de garanţie: pierderea datelor în urma intervenţiei în service sau în urma unor defecte ale mediilor de stocare nu poate fi imputată vânzătorului.
Transportul de la sediul utilizatorului la sediul SC CIDECHO SRL si de la sediu SC CIDECHO SRL înapoi la sediul utilizatorului vor fi suportate de utilizator, excepție făcând numai dacî s-a convenit altceva contractual.
Nu ezitați să contactați departamentul de suport clienți la: vanzari@duar.ro sau +40-771-778-279.